Verwondering is het begin
van alle wijsheid.

- Aristoteles -

Marketing Automation

Meer resultaat uit Customer intimacy strategie met marketing automation

De uitdaging

Prominent, een snel groeiende retailer met unieke Customer intimacy strategie, wil meer resultaat uit marketing automation en data driven strategie. Daarnaast heeft het bedrijf een disruptieve omschakeling naar 80% online lead generatie te managen.

De oplossing

PiConcepts heeft Prominent/Molenaar onder andere mogen helpen met:

  • Het opzetten van een customer centric data omgeving: alle relevante data beschikbaar voor rapportage en diepte analyse.
  • Implementatie van Adobe Campaign cross channel marketing automation: het instrument om on- en offline kanalen vanuit één tool te managen.
  • Webdata collection & mining: alle online data van potentiële klanten afvangen, matchen met CRM en hieruit zinvolle datamining voorspelling te genereren.
Review Peter Groothuis

Peter Groothuis Marketingcoördinator Prominent

'PiConcepts heeft ons geholpen onze database te ontsluiten, multichannel lead management te verbeteren en webdata te combineren met CRM klantbeeld.'

Het resultaat

25% meer omzet uit data driven (lead gen) marketing, 10% meer identificatie van webleads. Hierdoor kunnen we per lead een beter klantadvies geven met als resultaat een hogere conversie per lead.

Contact

Hans de Boer

+31 (0)6 290 600 66
pi@piconcepts.nl

Quickscan

Extra omzet uit data driven marketing25%

Extra identificatie van webleads10%

Kennis pdf

8 tips als je meer uit webdata wilt halen

    Big Data Buzz

    Altijd op de hoogte van de laatste ontwikkelingen.

    Schrijf je in!